Σάββατο 17 Σεπτεμβρίου 2016

Σας ευχαριστώ όλους

Eυχαριστώ όλους εκείνους που γελούν με τα όνειρά μου
Εμπνέουν τη φαντασία μου

Ευχαριστώ όλους όσους με γεμίζουν ψέματα
Μου δίνουν τη δύναμη της αλήθειας

Ευχαριστώ όλους εκείνους που δεν έχουν πιστέψει σε μένα
Μου έμαθαν πως μετακινούνται τα βουνά


Θέλω να ευχαριστήσω όλους όσους με πολεμούν
Προκαλούν το θάρρος μου

Ευχαριστώ όλους εκείνους που ήθελαν να μου επιβάλουν περιορισμούς
Μου δίδαξαν την αξία της ελευθερίας

Ευχαριστώ όλους όσους μου έχουν προκαλέσει σύγχυση
Έχει γίνει σαφής η θέση μου

Θέλω να ευχαριστήσω όλους όσους με έχουν εγκαταλείψει
Μου έδωσαν χώρο για να δημιουργήσω

Θέλω να ευχαριστήσω όλους όσους με έχουν προδώσει, όσους καταχράστηκαν τα αισθήματα μου και το φιλότιμό μου
Μου επέτρεψαν να είμαι προσεκτικός

Θέλω να ευχαριστήσω όλους όσους με έχουν βλάψει..
Με έμαθαν να αναπτύσσομαι μέσα από τον πόνο

Ευχαριστώ όλους εκείνους που διαταράσσουν την ηρεμία μου δημιουργώντας μου προβλήματα..
Μου έδωσαν δύναμη να τα αντιμετωπίζω

Ευχαριστώ όλους εκείνους που με έριξαν στο έδαφος
Μου έδωσαν την ευκαιρία και τη δύναμη να μάθω να σηκώνομαι

Ευχαριστώ όλους εκείνους που έχουν κερδίσει εις βάρος μου
Μου έδειξαν ότι όλοι είναι σε θέση να χάσουν

Ευχαριστώ και όλους όσους με εκτιμούν, με εμπιστεύονται και με αγαπούν όπως κι εγώ.
Με έκαναν να ελπίζω σε έναν καλύτερο κόσμο