Τρίτη, 25 Οκτωβρίου 2016

Διάλογος Χριστιανού Ορθοδόξου με ψευδομάρτυρα του Ιεχωβά περί του Ιησού Χριστού και του ονόματος του Θεού (αποκαλύπτονται τα ελεεϊνά ψεύδη της εταιρείας "Σκοπιά")

Περισσότερες λεπτομέρειες θα βρείτε στο e-books-gr.blogspot.gr. Εκεί μπορείτε να διαβάσετε-μελετήσετε ΔΩΡΕΑΝ το βιβλίο: Η Αποκάλυψη των Ψευδοπροφητών της εταιρείας «ΣΚΟΠΙΑ»,

Ο αποκαλυπτικός διάλογος
(Χ.Ο.)= Χριστιανός Ορθόδοξος
(Π.Ο.Σ.)=Προβατοειδής Οπαδός "Σκοπιάς" (Προβατοειδείς ονομάζει η ίδια η Σκοπιά τους πλανεμένους οπαδούς της)

 Περί του Ιησού Χριστού
(Χ.Ο.) Θα ήθελα - προτού συζητήσουμε για το ποιο είναι το όνομα του Θεού - να συζητήσουμε λίγο για τον Ιησού Χριστό.
Ήθελα να μάθω, ποια είναι η γνώμη της Οργάνωσής σας για τον Χριστό;

(Π.Ο.Σ.) Η Οργάνωσή μας πιστεύει ότι ο Χριστός είναι:
• Κτίσμα
• Ο Μιχαήλ Άγγελος
• Ο τέλειος άνθρωπος
• Ο μικρός θεός
• Θείος
• Θεϊκός
• Θειοειδής και
• Κατώτερος βέβαια από τον Ιεχωβά-Θεό.

(Χ.Ο.) Αν και το πρόσωπο του Χριστού πυροβολείται αδίστακτα από την «ΣΚΟΠΙΑ», έν τούτοις η Αγία Γραφή βεβαιώνει, ότι ο Ιησούς Χριστός:


  • Είναι ο Θεός και φανερώθηκε στους ανθρώπους σαρκωμένος.
  • Αποδείχθηκε αληθινός Μεσσίας, που ενεργούσε σημεία δια του Πνεύματος.
  • Είναι ο Κύριος και Θεός που:
  • Κηρύχθηκε μεταξύ των εθνικών.
  • Πιστεύθηκε από τον κόσμο ως Θεάνθρωπος και
  • Ανελήφθη στον ουρανό με δόξα

και εσείς μου λέτε ότι ο Χριστός είναι κτίσμα και άγγελος;
Δείτε τι γράφει το εδάφιο: Α΄ Τιμ. Γ΄16.
«και ομολογουμένως μέγα εστί το της ευσεβείας μυστήριον. Θεός εφανερώθη εν σαρκί, εδικαιώθη έν Πνεύματι, ώφθη αγγέλοις, επιστεύθη έν έθνεσιν, επιστεύθη έν κόσμω, ανελήφθη έν δόξη».

(Π.Ο.Σ.) Πιο κάτω θα δούμε αν είναι Θεός, όπως λέτε εσείς, η κτίσμα και άγγελος, που λέει η Οργάνωση.

(Χ.Ο.) Σημασία έχει αυτά που λέμε, όλοι εμείς και εσείς, να τα βεβαιώνει η Αγία Γραφή. Δυστυχώς αυτά που λέτε εσείς δεν τα βεβαιώνει η Αγία Γραφή.

Θέλω να γνωρίζετε την άποψη της Ορθοδόξου Εκκλησίας για τον Χριστό.
Αν δεν έχετε αντίρρηση να σας περιγράψω την γνώμη της Ορθοδόξου Εκκλησίας, για το ποιος είναι ο Χριστός, από πού κατάγεται, λίγα δηλαδή ιστορικά στοιχεία και αργότερα θα πάμε στην Αγία Γραφή να δούμε αν είναι άγγελος, η κτίσμα, ή μικρός θεός, ή θειοειδής ή Θείος, όπως διδάσκετε εσείς οι «προβατοειδείς» οπαδοί της «εταιρείας “ΣΚΟΠΙΑ”, που εμπορεύεται με ελεεϊνό τρόπο τον λόγο του Θεού».

(Π.Ο.Σ.) Πείτε μου. Σας ακούω. Άλλωστε είναι γνωστά τα ιστορικά στοιχεία.

(Χ.Ο.) Άς είναι γνωστά. Καλό είναι να τα ξαναθυμηθούμε μερικά.
Ιησού Χριστό, ονομάζει τον Υιό και Λόγο του Θεού η Ορθόδοξος Εκκλησία και διδάσκει ότι ο Ιησούς Χριστός:
• Είναι ο Κύριος,
• Είναι ο Μεγάλος Θεός,
• Είναι ο Δεύτερο πρόσωπο της Αγίας και ομοουσίου Τριάδας και ίσος με τον Πατέρα και το Άγιο Πνεύμα
• Είναι ο Μεσσίας και
• Είναι 0 Σωτήρας της ανθρωπότητας.
• Υπήρξε το αντικείμενο των Προφητειών
• Είναι ο Προσδοκόμενος των Πατριαρχών
• Είναι η ελπίδα των Εθνών.
• Είναι η χαρά, η δόξα και γενικά η παρηγοριά όλων των Ορθοδόξων Χριστιανών.

Το όνομα Ιησούς είναι Εβραϊκό και σημαίνει Σωτήρας, δηλαδή δηλώνει την κοινή σωτηρία. Γι’ αυτό και χρησιμοποιείται περισσότερο στα ευαγγέλια.
Το όνομα Χριστός σημαίνει και κεχρισμένος.
Μεσσίας είναι το επίσημο όνομά Του, το οποίο αναφέρεται ως προς την Θεότητα. 

Αναφέρεται συνήθως στις Επιστολές, που πραγματεύονται το έργο της σωτηρίας των ανθρώπων. Είναι δε ο Ιησούς Χριστός ο μοναδικός στην ανθρωπότητα, ο οποίος γεμίζει τις καρδιές όλου του χριστιανικού κόσμου με αγάπη προς αυτόν.

Ο Ιησούς Χριστός – τέλειος Θεός – έρχεται και γίνεται τέλειος άνθρωπος γεννημένος από την παρθένο Μαρία της φυλής Ιούδα του οίκου Δαυϊδ στην πόλη Βηθλεέμ. Σαν άνθρωπος, έφερε τις φυσικές ιδιότητες, δηλαδή διψούσε, πεινούσε, κοιμόταν και μεγάλωνε σωστά, αλλά σαν άνθρωπος είχε και τις ψυχικές ιδιότητες, δηλαδή λυπόταν, θυμόταν, αγανακτούσε, αγαπούσε και άλλα πολλά. Βεβαίως προσευχόταν, γιόρταζε τις γιορτές, τηρούσε τον νόμο και όλα τα παρόμοια. Όμως στη γή γεννήθηκε απάτωρ, χωρίς πατέρα.
Δίδασκε αλλά και έπραττε αυτά τα οποία δίδασκε. Ζητούσε όμως και αυτά που ανήκαν στον Θεό. Έλεγε πάντα αλήθεια, ήταν αναμάρτητος και τέλειος.
Είναι γνωστό δε ότι η ζωή του Χριστού μόρφωσε και μεταμόρφωσε βαρβάρους, άγριους, πονηρούς και διεφθαρμένους στην καρδιά.

(Π.Ο.Σ.) Εγώ θα σας αποδείξω ότι δεν είναι Θεός, αλλά κτίσμα, ούτε απάτωρ στην γή. Θά ήθελα όμως πρώτα, να ξεκινήσουμε να δούμε - μέσα από τα εδάφια της Αγίας Γραφής - ποιό είναι το όνομα του Θεού.


Περί του ονόματος του Θεού

(Χ.Ο.) Πείτε μας, λοιπόν, ποιο πιστεύετε ότι είναι το όνομα του Θεού.

(Π.Ο.Σ.) Εμείς πιστεύουμε ότι το όνομα του Θεού είναι Ιεχωβά. Αυτό είναι το Ιερό και Άγιο Όνομα του Θεού.

(Χ.Ο.) Κάνετε πολύ μεγάλο θόρυβο γύρω από το όνομα του Θεού.
Γεμίσατε τη γή με πολυτελή έγχρωμα φυλλάδια, περιοδικά και βιβλία για το όνομα του Θεού ότι είναι Ιεχωβά. Μας λέτε ότι το όνομα του Θεού είναι Ιεχωβά.
Εν μέρει αυτό δεν το αρνείται κανείς και λέω έν μέρει, διότι όπως θα δείτε παρακάτω είναι εβραϊκό όνομα και η προφορά δεν είναι Γιεχωβά, αλλά Γιαχβέ και επίσης στα Ελληνικά μεταφράζεται ως Κύριος. Το κύριο θέμα όμως είναι, αν ο Θεός έχει μόνον αυτό το όνομα, που στα εβραϊκά είναι και προφέρεται Γιαχβέ ή αν έχει και άλλα ονόματα, τα οποία αποκρύπτετε εσείς σκόπιμα.

Δείτε τι διδάσκει η«εταιρεία “ΣΚΟΠΙΑ”, που εμπορεύεται με ελεεϊνό τρόπο τον λόγο του Θεού » στο βιβλίο «Καταλλαγή» στις σελίδες 110 και 111:

«Ο Θεός αποκαλύπτει εαυτόν είς τα πλάσματά του δια διαφόρων ονομάτων, έκαστον δε εκ των ονομάτων του, έχει βαθείαν σημασία…Δημιουργόν….Δοτήρα της ζωής…Παντοκράτωρα…Ιεχωβά…»

Έχει πολλά ονόματα λέει ο Θεός. Δίνει ακόμη ο ψευδοπροφήτης και την σημασία των ονομάτων. Ονόματα και όχι επίθετα.
Εσείς οι «Ψευδομάρτυρες του Ιεχωβά» τα γράφετε αυτά, από μόνοι σας.

Δείτε τι άλλο διδάσκει η«εταιρεία “ΣΚΟΠΙΑ”, που εμπορεύεται με ελεεϊνό τρόπο τον λόγο του Θεού » στο «ιερό» Βιβλίο «Η Νέα Κτίσις» 6ος τόμος των ΓΡΑΦΙΚΩΝ ΜΕΛΕΤΩΝ του ψευδοπροφήτη Ρώσσελ, όπου τονίζει ότι οι άνθρωποι του Θεού πρέπει να παίρνουν τα ονόματα που αναφέρονται στην Καινή Διαθήκη και κανένα άλλο.
Τα άλλα λέει είναι «φατριαστικά» και δεν πρέπει να τα δέχονται.

Διαβάστε και εξηγείστε μου τι λέει σε αυτό το εδάφιο: Εξοδος ΛΔ΄14. «ού γάρ μη προσκυνήσετε θεοίς ετέροις. ο γάρ Κύριος ο Θεός ζηλωτόν όνομα, Θεός ζηλωτήν έστι». Ο Κύριος ο Θεός εδώ ονομάζεται ζηλωτόν!

Διαβάστε σας παρακαλώ κι εδώ: Έξοδος Γ΄ 13-15. «Και είπε Μωϋσής προς τον Θεόν. ιδού εξελεύσομαι προς τους υιούς Ισραήλ, και ερώ προς αυτούς. ο Θεός των πατέρων υμών απέσταλκέ με προς υμάς. Ερωτήσουσί με. τι όνομα αυτώ; τι ερώ προς αυτούς; και είπεν ο Θεός προς Μωϋσήν λέγων. Εγώ ειμι ο ών. Και είπεν. ούτως ερείς τοις υιοίς Ισραήλ. Ισαάκ ο Θεός των πατέρων υμών, Θεός Αβραάμ και Θεός Ισαάκ και Θεός Ιακώβ απέσταλκέ με προς υμάς. τούτο μου εστιν όνομα αιώνιο και μνημόσυνον γενεών γενεαίς».

Ο Απ. Παύλος αποκαλεί τον Χριστό «ο ών» στο: Ρωμ. Θ΄5 «ο ών επί πάντων Θεός ευλογητός είς τους αιώνας. αμήν».

Διαβάστε κι εδώ: Αποκ. Α΄ 7-8. «Ιδού έρχεται μετά των νεφελών, και όψεται αυτόν πάς οφθαλμός και οίτινες τον εξεκέντυσαν, και κόψονται επ’ αυτόν πάσαι αι φυλαί της γής. Ναι, αμήν. Εγώ ειμί το Α και το Ω, λέγει Κύριος ο Θεός, ο ών και ο ήν και ο ερχόμενος, ο παντοκράτωρ».

Σύμφωνα δηλαδή με την Αγία Γραφή ο Θεός φέρει και άλλα ονόματα, το όνομα ο «ών», το οποίο μάλιστα το ονομάζει όνομα αιωνίως μνημονευόμενο και το όνομα «ζηλωτόν» δηλαδή ζηλότυπος. Για ποιο λόγο αυτά το ονόματα το αποκρύπτετε; Θα σας απαντήσω εγώ γιατί αποκρύπτετε τουλάχιστον το αιώνιο όνομα «ών». Το αποκρύπτετε διότι αυτό το όνομα φέρει και ο Ιησούς Χριστός. Η λέξη «ών» σημαίνει ο πάντοτε υπάρχων. Άρα ο Ιησούς Χριστός είναι και ο πάντοτε υπάρχων. Ο πάντοτε υπάρχων όμως είναι μόνον ο Θεός. Άρα ο Ιησούς Χριστός ως «ών» είναι Θεός και φυσικά είναι ισότιμος με τον Πατέρα Θεό. Αυτός είναι ο λόγος που αποκρύπτετε αυτό το αιωνίως μνημονευόμενο όνομα του Θεού. Το ίδιο συμβαίνει και με το όνομα «παντοκράτωρ». Ο Θεός ονομάζεται και «παντοκράτωρ», όπως ονομάζεται και ο Κύριος ημών Ιησούς Χριστός.

(Π.Ο.Σ.) Διαβάστε όμως εκεί στο: Έξοδος ΣΤ΄ 2-3. «Ελάλησε δε ο Θεός, προς Μωϋσήν και είπε…και το όνομά μου Ιεχωβά ουκ εδ΄ήλωσα αυτοίς….και το όνομα Ιεχωβά….». Δείτε τι λέει ότι το όνομα του Θεού είναι Ιεχωβά.

(Χ.Ο.) Μα το Ιεχωβά που λέει στην δική σας Γραφή δεν σχετίζεται με το πρωτότυπο Εβραϊκό κείμενο, αλλά με πολύ μεταγενέστερη Εβραϊκή χρήση. Οι Εβραίοι από υπερβολική ευλάβεια απέφευγαν να προφέρουν το προσωπικό όνομα του Θεού. Το πρωτότυπο κείμενο είχε μόνο τέσσερα (4) σύμφωνα. Αργότερα, πολλούς αιώνες μετά τον Χριστό, οι Λόγιοι Μασσουρίτες πρόσθεσαν τα φωνήεντα και προήλθε το νόθο όνομα Ιεχωβά.

Σήμερα η έρευνα απέδειξε ότι η σωστή προφορά είναι Γιαχβέ. Οι εβδομήντα δύο (72) καθηγητές Εβραίοι μετέφρασαν από τα Εβραϊκά στα Ελληνικά το όνομα του Θεού, ως Κύριος. Το όνομα του Θεού στα Ελληνικά είναι Κύριος.

• Δείτε στο: Γέν. ΚΒ΄ 14. «και εκάλεσε Αβραάμ ……Κύριος είδεν.» Εδώ το Ιεοβά το μεταφράζει «Κύριος».

• Επίσης Ψαλμ. ΞΗ΄ 4. «Κύριος είναι το Όνομα αυτού».

• Επίσης ΑΜΩΣ Δ΄ 13. «…Κύριος ο Θεός των δυνάμεων είναι το όνομα αυτού».

Επίσης Ματθ. κβ΄44. «Είπεν ο Κύριος τώ Κυρίω μου……».

Επίσης Ψαλμ. ΡΘ 1. «Είπεν ο Κύριος τώ Κυρίω μου… κάθου…»

(Π.Ο.Σ.) Μα το Κύριος δεν είναι Όνομα. Το έχουμε και όλοι μας. Κύριος είμαι και εγώ Κύριος είστε και εσείς.

(Χ.Ο.) Μάλλον δεν γνωρίζετε την σημασία της λέξης Κύριος, με την απόλυτη έννοια. Κύριος με απόλυτη έννοια σημαίνει ο «Κύριος πάντων», ο «Κυρίαρχος του παντός», ο «Εξουσιαστής», ο «Παντοκράτωρ», ο «Γνήσιος», ο «Έγκυρος», ο «έχων Κύρος».
Το όνομα του Θεού έχει σημασία ως έννοια και όχι ως λέξη.
Ο Θεός, στον Εβραίο Μωϋσή, έδωσε Εβραϊκή λέξη της έννοιας του ονόματός του και ήθελε να εκφράσει την αλήθεια ότι αυτός είναι ο Ών, ο πάντοτε Υπάρχων, δηλαδή η πηγή και το έδαφος της υπάρξεώς του είναι ο εαυτός του, ότι είναι ο Αληθινός Θεός. Αν μιλούσε στον Αριστοτέλη η στον Πλάτωνα θα έδινε Ελληνικό όνομα και όχι Εβραϊκό.

Το κύριος στους ανθρώπους - με μικρό κάπα - λέγεται για λόγους ευγενείας και με σχετική έννοια.
Το Κύριος για τον Θεό, γράφεται με κάπα κεφαλαίο Κ και καταλήγει να είναι κύριο Όνομα και αναφέρεται με απόλυτη έννοια.
Άλλο καταλαβαίνετε αν σας πώ «ο κύριος Γιώργος είπε» και άλλο καταλαβαίνετε αν σας πώ «ο Κύριος είπε». Με την λέξη «ο Κύριος» εννούμε τον Θεό.
Θέλω εδώ να σας θυμίσω ότι ο Χριστός μιλάει προς τον πατέρα του, αλλά ποτέ δεν τον αποκαλεί Ιεχωβά. Πάντοτε τον αποκαλεί Πατέρα, διότι η λέξη «πατέρας» δηλώνει τρυφερότητα και σεβασμό:

• Διαβάστε: Ματθ. «ΚΣΤ΄42. «Πάτερ μου, ει ού δύναται τούτο το ποτήριο…….».

• Διαβάστε: Λουκ. ΚΓ΄46. «Πάτερ, είς χείρας σου παρατίθεμαι το πνεύμα μου».

Επίσης και στους μαθητές του δίδαξε πώς να αποκαλούν τον πατέρα όταν προσεύχονται Ματθ. ΣΤ΄9: «Πάτερ ημών….».
Δεν θα ήταν μεγάλη ασέβεια τα παιδιά σας να σας αποκαλούν Νάθαν;
Δεν είναι μεγάλη ασέβεια να αποκαλείτε τον Θεό Πατέρα με το όνομά του;

(Π.Ο.Σ.) Άς πάμε στην Καινή Διαθήκη στο Αποκ. ΙΘ΄ 1. «Και μετά ταύτα ήκουσα ως φωνήν μεγάλην όχλου πολλού εν τω ουρανώ λέγοντας. Αλληλούϊα». Στη λέξη «Αλληλούϊα» υπάρχει το όνομα του Θεού.

(Χ.Ο.) Το «αλληλούϊα» που αναφέρει εκεί δεν είναι όνομα, αλλά σημαίνει «αινείτε τον Γιάχ», δηλαδή «αινείτε τον Θεόν». Από αυτό βγαίνει το συμπέρασμα ότι η πραγματική προφορά του θεϊκού ονόματος είναι Γιαχβέ και όχι Γιεχωβά. Γι’ αυτό στην σύντμηση λέγεται Γιάχ και όχι Γιέχ. Προσέξτε όμως ενώ στο Αποκ. ΙΘ΄ 1, στο Αποκ. ΙΘ΄ 3 και στο Αποκ. ΙΘ΄4 ακούγεται η υμνολογία στα Εβραϊκά «Γιάχ», πιο κάτω όμως στο Αποκ. ΙΘ΄ 5 εδάφιο λέγεται στα Ελληνικά, «….αινείτε τον Θεόν ημών». «Αινείτε τον Θεόν», λέει, οπότε το «αλληλού» γίνεται «αινείτε» και το «Γιάχ» (ϊα), γίνεται «Θεός».
Δηλαδή όποιος θέλει τα Εβραϊκά άς λέει «Γιαχβέ» η «Γιάχ» και όποιος θέλει τα Ελληνικά, άς λέει «Θεός». Αλλού συνιστά την λέξη Κύριος, εδώ την λέξη Θεός.

(Π.Ο.Σ.) Άς πάμε στην Καινή Διαθήκη σε ένα εδάφιο, που είναι πολύ σπουδαίο και φανερώνει καθαρά το όνομα του Θεού. Ιωαν. ΙΖ΄ 6. «Εφανέρωσα το όνομά σου εις τους ανθρώπους τους οποίους μοι έδωκας εκ του κόσμου…». Ποιό όνομα φανέρωσε ο Χριστός;

(Χ.Ο.) Εσείς ποιο όνομα νομίζετε, ότι εφανέρωσε ο Χριστός στους μαθητές του;

(Π.Ο.Σ.) Μα ποιο άλλο; Το όνομα Ιεχωβά φανέρωσε!!!

(Χ.Ο.) Σε ποια εθνότητα ανήκαν οι μαθητές του Χριστού;

(Π.Ο.Σ.) Ήταν Εβραίοι.

(Χ.Ο.) Καλά ήταν Εβραίοι οι μαθητές του Χριστού και δεν γνώριζαν το όνομα του Θεού;

(Π.Ο.Σ.) Όχι δεν το ήξεραν. Ο Χριστός τους το εφανέρωσε.

(Χ.Ο.) Αυτά τα λέτε εσείς οι «προβατοειδείς» οπαδοί της «εταιρείας “ΣΚΟΠΙΑ”, που εμπορεύεται με ελεεϊνό τρόπο τον λόγο του Θεού », που παίρνετε την «τροφή» του «ΞΥΠΝΑ», της «ΣΚΟΠΙΑΣ» και τις σκοταδιστικές αντιλήψεις και δοξασίες του «Ψευδοπροφήτη».
Η Αγία Γραφή λέει ότι το γνώριζαν.

(Π.Ο.Σ.) Πού το λέει;

(Χ.Ο.) Διαβάστε: Ψαλμ. ΟΕ΄(ΟΣΤ’) 2, «Γνωστός είναι εν τη Ιουδαία ο Θεός. εν τω Ισραήλ μέγα το όνομα αυτού…».
Τι λέτε τώρα; Φανέρωσε ο Χριστός το όνομα του Θεού στους μαθητές του που ήταν πασίγνωστο; Μήπως περάσατε αφελή τον Χριστό;

(Π.Ο.Σ.) Ομολογώ ότι δεν το ήξερα!

(Χ.Ο.) Γεννιέται όμως ένα θέμα εδώ. Ποιό όνομα φανέρωσε ο χριστός στους μαθητές του;

(Π.Ο.Σ.) Πείτε μου εσείς, ποιό όνομα φανέρωσε ο Χριστός στους μαθητές του.

(Χ.Ο.) Ποιο όνομα ήταν εντελώς άγνωστο στο Ισραήλ;
Ένα όνομα ήταν άγνωστο στο Ισραήλ, το τριαδικό όνομα.
Το όνομα του Πατρός και του Υιού και του Αγίου Πνεύματος.

Διαβάστε εδώ: Ματθ. ΚΗ΄ 19 « Πορευθέντες λοιπόν βαπτίζετε αυτούς εις το όνομα του Πατρός και του Υιού και του Αγίου Πνεύματος….».
Βλέπετε ποιο όνομα φανέρωσε ο Χριστός;

Η «εταιρεία “ΣΚΟΠΙΑ”, που εμπορεύεται με ελεεϊνό τρόπο τον λόγο του Θεού », δεν πιστεύει πραγματικά ότι το όνομα του Θεού είναι Ιεχωβά, αλλά απλά κάνει προπαγάνδα και δεν θα έλεγε ποτέ τον Θεό Ιεχωβά, αν πίστευε στον Τριαδικό Θεό. Λέει τον πατέρα Ιεχωβά, για να βγάλει έξω από την θεότητα τον Χριστό και το Άγιο Πνεύμα. Ακόμη και σε περίπτωση που έλεγε τον Θεό Ιεχωβά και εμείς οι ορθόδοξοι δεν θα είχαμε αντίρρηση. Όλος ο αγώνας γίνεται για τα άλλα δύο Πρόσωπα της Αγίας Τριάδας.

Ο Χριστός, ως φυσικός Υιός του Θεού, φέρει κληρονομικώς υποχρεωτικά το όνομα του Πατέρα του «Γιαχβέ» η «Ιεχωβά», ως ο «ών» ο «πάντοτε υπάρχων». Φέρει το όνομα κληρονομικώς, όπως φέρει κάθε φυσικός υιός το όνομα του πατέρα του. Ο Χριστός λοιπόν, ως φυσικός Υιός του Θεού, δεν μπορεί να έχει άλλο όνομα, εκτός από αυτό το όνομα ή τα ονόματα που δίνει ο ίδιος ο Θεός Πατέρας του, δηλαδή ο «ών», ο «ζηλότυπος», ο «παντοκράτωρ» και άλλα ονόματα, τα οποία θα δούμε αργότερα και που χαρακτηρίζουν τις μεγαλειώδεις έννοιες του ονόματος του Θεού.

Όποιο όνομα έχει ο Θεός Πατέρας το κληρονόμησε ο Χριστός.
Διαβάστε εδώ: Εβρ. Α΄ 4. «Τοσούτον ανώτερος των αγγέλων γενόμενος, όσον εξοχώτερον υπέρ αυτούς όνομα εκληρονόμησε». Δηλαδή ως Υιός Θεού κληρονόμησε το όνομα Γιαχβέ του Θεού Πατέρα Του.

Κληρονόμησε το υπέρ πάν όνομα, που αναφέρει και ο Απόστολος Παύλος στο εδάφιο: Φιλιπ. Β΄ 9-11. «Δια τούτο και ο Θεός υπερύψωσεν αυτόν και εχάρισεν είς αυτόν όνομα το υπέρ πάν όνομα….».

Μπορείτε να μου δείξετε μέσα στην Αγία Γραφή που να επεκαλέστηκε ο Χριστός τον πατέρα του έστω και μια φορά με το όνομα Ιεχωβά;

(Π.Ο.Σ.) Από ότι γνωρίζω δεν υπάρχει.

(Χ.Ο.) Σωστά δεν υπάρχει. Οι Απόστολοι - που έγραψαν την Καινή Διαθήκη απευθείας στα Ελληνικά - δεν αναφέρουν ούτε μία φορά το όνομα του Θεού, ώς Ιεχωβά. Αν ήταν ανάγκη για την σωτηρία μας, δεν θα το έγραφαν οι Απόστολοι;

(Π.Ο.Σ.) Η Αγία Γραφή, όμως, λέει το όνομα του Θεού Ιεχωβά. Έξοδος ΣΤ΄ 2-3. Γιατί δεν το παραδέχεστε εσείς οι Ορθόδοξοι; Άρα αρνείστε την Παλαιά Διαθήκη.

(Χ.Ο.) Ο Χριστός - που δεν απεκάλεσε ποτέ τον Πατέρα του Ιεχωβά - είχε αρνηθεί την Παλαιά Διαθήκη; Οι Απόστολοι - που έγραψαν στα Ελληνικά απευθείας την Καινή Διαθήκη - είχαν αρνηθεί την Παλαιά Διαθήκη;
Μήπως θέλετε να διορθώσετε τον Χριστό και τους Αποστόλους;

Ας δούμε ποιό όνομα διατάζει η Αγία Γραφή να κηρύττεται στα έθνη και ποιό όνομα κηρύττετε εσείς

(Π.Ο.Σ.) Εσείς, ποιο όνομα λέτε ότι διατάζει η Αγία Γραφή;

(Χ.Ο.) Μα φυσικά το όνομα της Αγίας και ομοουσίω Τριάδας, το όνομα του Πατρός και του Υιού και του Αγίου Πνεύματος.

(Π.Ο.Σ.) Μπορείτε να μου το δείξετε μέσα στην Αγία Γραφή;

(Χ.Ο.) Διαβάζοντας την Καινή Διαθήκη λέξη προς λέξη, δεν συνάντησα πουθενά ούτε κάν μια φορά να λέει ο λόγος του Θεού, ότι πρέπει να κηρύττουν στα έθνη το όνομα του Θεού στα Εβραϊκά, αντίθετα μας προτρέπει να κάνουμε ό,τι έκαναν και οι Απόστολοι. Όσοι δεν κήρυτταν, ό,τι και οι Απόστολοι, τους έχει αποστείλει ο Αντίχριστος για να πλανήσουν τα έθνη.

Άς δούμε λοιπόν τι κήρυτταν οι Απόστολοι του Χριστού:

1. Διαβάστε: Α΄ Κορινθ. Α΄23. «Ημείς δε κηρύτομεν Χριστόν εσταυρωμένον».

2. Διαβάστε: Α΄ Κορινθ. Β΄ 2. «Διότι απεφάσισα να μη ηξεύρω μεταξύ σας άλλο τι, ειμή Ιησούν Χριστόν, και τούτον εσταυρωμένον».

3. Διαβάστε: Γαλάτ. Α΄ 15-16. «Ότε ηυδόκησεν ο Θεός, ο προσδιορίσας με εκ κοιλίας μητρός μου, και καλέσας δια της χάριτος αυτού, να αποκαλύψει τον Υιόν αυτού εν εμοί, δια να κηρύττω αυτόν μεταξύ των εθνών».

Ποιόν κηρύττει ο Απόστολος; Τον Χριστόν βεβαίως.

Ο λόγος του Θεού, μέσα στην Αγία Γραφή, λέει ότι τα έθνη θα ελπίσουν για να σωθούν στο όνομα του Χριστού και όχι στην απάτη του χιλιασμού.
Ματθ. ΙΒ΄ 21. «Και εν τω ονόματι αυτού θέλουσι ελπίσει τα έθνη».

Ο Απόστολος χαίρεται που κηρύσσεται ο Χριστός στα έθνη και μαζί με αυτόν χαίρονται και όλοι οι ορθόδοξοι χριστιανοί, προς μεγάλη θλίψη όλων των αιρετικών. Διαβάστε εδώ: Φιλιπ. Α΄ 15-18. «…Τι λοιπόν; Πλήν κατά πάντα τρόπον, είτε επί προφάσει, είτε εν αληθεία, ο Χριστός κηρύττεται, και είς τούτο χαίρω, αλλά και θέλω χαίρει».

Οι Απόστολοι κάνουν θαύματα επικαλούμενοι το όνομα του Χριστού

(Χ.Ο.) Μήπως γνωρίζετε, τι όνομα είναι υποχρεωμένοι να επικαλούνται οι πιστοί και σε τίνος το όνομα έκαναν θαύματα οι Απόστολοι;

(Π.Ο.Σ.) Τι όνομα είναι υποχρεωμένοι να επικαλούνται; τον Ιεχωβά βέβαια!

(Χ.Ο.) Μεγάλο λάθος. Διαβάστε σας παρακαλώ: Πράξ. Γ΄ 6-7. «Ο δε Πέτρος είπεν, Αργύριον και Χρυσίον εγώ δεν έχω. αλλ’ ότι έχω, τούτο σοί δίδω. Εν τώ ονόματι του Ιησού Χριστού του Ναζωραίου, σηκώθητι και περιπάτει». Στο όνομα του Χριστού θεραπεύτηκε ο ασθενής και περπάτησε.
Ο Απόστολος πέτρος δεν επεκαλέστηκε το όνομα του Ιεχωβά.

Διαβάστε παρακαλώ: Α΄ Κορινθ. 3-5. «….εν τώ ονόματι του Κυρίου ημών Ιησού Χριστού, αφού συναχθήτε σείς και το εμόν πνεύμα με την δύναμιν του Κυρίου ημών Ιησού Χριστού, να παραδώσητε τον τοιούτον είς τον Σατανάν προς όλεθρον της σαρκός, δια να σωθή το πνεύμα αυτού εν τη ημέρα του Κυρίου Ιησού».
Στο όνομα του Χριστού λέει ο Απόστολος να παραδώσουν τον αιμομείκτη της Κορίνθου στο Σατανά, για τιμωρία του σώματος, για να σωθεί το πνεύμα του στην Δευτέρα Παρουσία του Κυρίου.

Ο Ιωάννης λέει ότι θα γίνουν κατά χάριν παιδιά του Θεού, όσοι πιστέψουν στο όνομα του Χριστού και φυσικά στον ίδιο τον Χριστό και Θεό:
Διαβάστε εδώ: Ιωάν. Α΄ 12. «Όσοι δε εδέχθησαν αυτόν, είς αυτούς έδωκεν εξουσίαν να γείνωσι τέκνα Θεού, είς τους πιστεύοντες στο όνομα αυτού».

Διαβάστε κι εδώ: Πράξ. Δ΄ 11-12. «Ούτος είναι ο λίθος ο εξουθενωθείς υφ’ υμών των οικοδομούντων, όστις έγινεν κεφαλή γωνίας. Και δεν υπάρχει δι’ ουδενός άλλου η σωτηρία. διότι ούτε όνομα άλλο είναι υπό τον ουρανόν δεδομένον μεταξύ των ανθρώπων, δια του οποίου πρέπει να σωθώμεν».
Δεν υπάρχει, λέει ο Απόστολος, άλλο όνομα δοσμένο για την σωτηρία μας από τον ουρανό εκτός από το όνομα του Ιησού Χριστού.

Διαβάστε κι εδώ: Φιλιπ. Β΄ 9-11. «Δια τούτο και ο Θεός υπερύψωσεν αυτόν, και εχάρισεν είς αυτόν όνομα το υπέρ πάν όνομα. δια να κλίνη είς το όνομα του Ιησού πάν γόνυ επουρανίων και επιγείων και καταχθονίων. και πάσα γλώσσα να ομολογήση ότι ο Ιησούς Χριστός είναι Κύριος, εις δόξαν Θεού πατρός».

Αντιλαμβάνεσαι ότι ψάχνει η ταλαίπωρη «εταιρεία “ΣΚΟΠΙΑ”, που εμπορεύεται με ελεεϊνό τρόπο τον λόγο του Θεού » κι εσείς οι «προβατοειδείς» οπαδοί της για όνομα. Δεν σας κάνει το «υπέρ πάν όνομα»;
Από το πολύ πλάνεμα, σας βλέπω να καταλήγετε στον Αντίχριστο.


Οι Απόστολοι του Χριστού εκήρυτταν μετάνοια και άφεση αμαρτιών στο όνομα του Χριστού

Διαβάστε εδώ: Λουκά ΚΔ΄ 47. «Και να κηρυχθή έν τω ονόματι αυτού μετάνοια…από Ιερουσαλήμ».

Οι Απόστολοι του Χριστού προσφωνούσαν με σεβασμό τον Χριστό

Οι Απόστολοι προσφωνούσαν και ονόμαζαν τον Χριστό, συνέχεια Κύριον.
Φανταστείτε τους αποστόλους να φωνάζουν τον Χριστό με το όνομά του.
-Ιησού, πές μας αυτό η πές μας εκείνο. Πόση μεγάλη αγένεια θα ήταν όμως!
Να διευκρινίσουμε εδώ, ότι, ο Ιησούς είναι Υιός και συγκληρονόμος των Αποστόλων και όχι Πατέρας, τον Οποίον θα έπρεπε να τον σέβεστε ακόμη περισσότερο.

Εσείς, οι «οπαδοί της εταιρείας που εμπορεύεται με ελεεϊνό τρόπο τον λόγο του Θεού», πως τον προσφωνείτε αλήθεια τον Θεό Πατέρα;
Είναι ωραίο να τον προσφωνείτε με το όνομά του;
-Ιεχωβά, σε παρακαλώ δώσε μου εκείνο η στείλε μου το άλλο.

Είναι να σαν μιλάς στον σεβάσμιο πατέρα σου και να του λές:
-Νίκο, δώσε μου σε παρακαλώ χρήματα για να αγοράσω μια εφημερίδα.

Ανοίξτε λίγο την καρδιά σας, δείτε με τα μάτια της ψυχής σας, διαβάστε μόνοι σας την Αγία Γραφή - χωρίς μεσάζοντες - και θα καταλάβετε αμέσως ποιο είναι το πανίερο όνομα του Θεού.

........................................................................................................................................
Αντιμετωπίστε μέσα από την Αγία Γραφή τους πλανεμένους Ψευδομάρτυρες του Ιεχωβά

και ΚΟΙΝΟΠΗΣΤΕ παρακαλώ 

 Περισσότερες λεπτομέρειες θα βρείτε στο e-books-gr.blogspot.gr. Εκεί μπορείτε να διαβάσετε-μελετήσετε ΔΩΡΕΑΝ το βιβλίο: Η Αποκάλυψη των Ψευδοπροφητών της εταιρείας «ΣΚΟΠΙΑ»,